Klemen Bibič (Mercator) - Skozi oči predsednika uprave

Ali je strateško planiranje res suhoparna matematika? S temi besedami je gospod Klemen Bibič, pomočnik predsednika strateškega načrtovanja, začel svoje predavanje, med katerim nas je popeljal čez vso zgodovino Mercatorja.
V prvem delu smo najprej razjasnili pojem strateško planiranje in umestili njegovo vlogo v podjetju, nato pa še malo bolj poglobljeno pogledali njegove funkcije, principe in različne poglede, ki jih združuje.






V drugem delu nam je gospod Bibič prikazal Mercator skozi poglede različnih predsednikov uprav. Mercator obstaja že sedemdeset let, v tem času pa je bila celotna pot zelo dinamična. V teh letih je usodo Mercatorja krojilo sedem različnih predsednikov uprav, ki so se vsak po svoje spopadali z različnimi izzivi.






Adolf Osterc: »Živeli smo za podjetje in tako smo lahko rasli in bili boljši od drugih.«
Miran Goslar: »...imeti moraš jasno vizijo, biti dosleden v svojih prizadevanjih, v usklajevanju popuščati le pri manj pomembnih zadevah...«
Živko Pregl »Človek, ki je na čelu velikega sistema, mora narekovati tempo...«
Zoran Jankovič »Potrebno je bilo veliko poguma za investiranje v letih 1999 in 2000 na območja, kjer smo takrat na cestah še videvali oklepna vozila.«
Žiga Debeljak »Za uspeh vsakega podjetja je pomemben timski pristop ter medsebojno zaupanje ob jasno postavljenih ciljih.«
Toni Balažič »Soočeni smo z izzivi preteklosti in sedanjosti, vendar verjamemo, da imamo prave odgovore.«
Tomislav Čizmić »Retail je lokalni posel. Mercator bo najboljši lokalni trgovec na vsakem od svojih trgov.«

Prav vsak izmed teh gospodov je na svoj način zaslužen, da je Mercator danes to, kar je. Najboljši sosed, slovenski in še kogaršnji.


Sandra Rajgelj (BusinessClass02)

Priljubljene objave