Aljoša Jerman Blažič (SETCCE, d.o.o.) - Pomen inovacij v podjetju
V sklopu predavanj Management talk smo gostili direktorja
podjetja SETCCE, Aljošo Jermana Blažiča.
Aljoša Jerman Blažič se že več kot 15 let ukvarja z digitalno
transformacijo in digitalizacijo poslovnih sistemov. Poslovno kariero je začel
kot mladi raziskovalec na Inštitutu Jožef Stefan, in se po zaključenem
magistrskem študiju na ekonomski fakulteti zaposlil v gospodarstvu. Sodeloval
je v številnih pionirskih projektih uvajanja brezpapirnega poslovanja za
gospodarski sektor v Sloveniji in na trgih EU.
Tema pogovora v prvem delu so bile inovacije, kaj
pomenijo za podjetja in kako jih lahko spodbujajo. Preko primerov smo
ugotavljali, kakšne go-to-market strategije lahko uporabljajo podjetja iz
istega sektorja in kako so posledično sprejeta na trgu. Podrobneje smo si
ogledali inovacijo Toyote: Kanban, ki omogoča učinkovito planiranje za vitko
proizvodnjo in kako svojo različico uporablja SETCCE. V drugem delu smo se
dotaknili strokovnosti v podjetju. Spoznali smo, da vlaganje v lastne raziskave
lahko podjetju prinese izdatno konkurenčno prednost. Pomemben pogoj pri vsem
skupaj pa je posvečanje detajlom, ki v končni fazi pomenijo razliko med
povprečno in vrhunsko organizacijo.
Bistvo razprave je bilo, da gresta inovativnost in
strokovnost z roko v roki. Podjetja se dandanes tega premalo zavedajo in ne
posvečajo dovolj pozornosti in resursov tem področjem.
Tilen Markun (BusinessClass01)