Peter Čas (Steklarna Hrastnik) - Vrednote in izzivi

Steklarna Hrastnik se iz tradicionalne družbe hitro spreminja v sodobno, visokotehnološko, družbeno odgovorno podjetje z odličnim izhodiščem za obsežno rast.


Prvi del predavanja je Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik, namenil zaposlenim in njihovim skupnim vrednotam: čistosti, strasti in srcu. Poleg tega, da je njihovo vodilo visoko kakovostno in čisto steklo, gradijo na tem, da odkrito komunicirajo, imajo poštene in transparentne odnose, čisto delovno okolje, čiste misli in predvsem, da se vsi zaposleni med seboj spoštujejo. Zavedajo se, da bodo le na ta način imeli zares strastne zaposlene, ki so predani delu, imajo željo po napredku, zaupajo vase in sodelavce, so vztrajni, požrtvovalni in proaktivni. Ustvarjati je potrebno delovno okolje, kjer so ljudje povezani in imajo veselje do dela, saj se bo le na ta način podjetje razvijalo in dosegalo vedno boljše rezultate. Vsa prizadevanja in visoka kvaliteta ter čistost proizvedenega stekla so privedla do tega, da podjetje danes sodeluje s svetovno znanimi blagovnimi znamkami.

V drugem delu smo se posvetili izzivom, s katerimi se bomo soočili v prihodnosti. Hitro spreminjajočemu se okolju se bo moral prilagoditi tudi način vodenja podjetij. V podjetju se tega zavedajo, zato počasi uveljavljajo t.i. kvantni management, kjer je hierarhija odsotna, se sodeluje in gradi na odnosih, okolje je odzivno in prilagodljivo, se eksperimentira itd. Operativni procesi v Steklarni so zelo optimizirani, kar je tudi podlaga za novo t.i. pametno tovarno, ki jo bodo zgradili na Poljskem. S stalnim vlaganjem v razvoj tehnologije in zaposlenih bodo poskrbeli, da bo Steklarna tudi v prihodnosti rastla in poslovala še bolj uspešno.

V prihodnosti bo v podjetjih večina procesov avtomatiziranih. Ljudje se bomo morali temu prilagoditi in se stalno izobraževati in biti kreativni. Prihodnost bo vsekakor zanimiva.


Blaž Kink in Tilen Sever (BusinessClass01)

Priljubljene objave