Peter Čas (Steklarna Hrastnik) - Vrednote in izzivi
Steklarna Hrastnik se iz tradicionalne družbe hitro
spreminja v sodobno, visokotehnološko, družbeno odgovorno podjetje z odličnim
izhodiščem za obsežno rast.
Prvi del predavanja je Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik, namenil zaposlenim in
njihovim skupnim vrednotam: čistosti, strasti in srcu. Poleg tega, da je
njihovo vodilo visoko kakovostno in čisto steklo, gradijo na tem, da odkrito
komunicirajo, imajo poštene in transparentne odnose, čisto delovno okolje,
čiste misli in pre dvsem, da se vsi zaposleni med seboj spoštujejo. Zavedajo se,
da bodo le na ta način imeli zares strastne zaposlene, ki so predani delu,
imajo željo po napredku, zaupajo vase in sodelavce, so vztrajni, požrtvovalni
in proaktivni. Ustvarjati je potrebno delovno okolje, kjer so ljudje povezani
in imajo veselje do dela, saj se bo le na ta način podjetje razvijalo in
dosegalo vedno boljše rezultate. Vsa prizadevanja in visoka kvaliteta ter
čistost proizvedenega stekla so privedla do tega, da podjetje danes sodeluje s
svetovno znanimi blagovnimi znamkami.
V drugem delu smo se posvetili izzivom, s katerimi se
bomo soočili v prihodnosti. Hitro spreminjajočemu se okolju se bo moral
prilagoditi tudi način vodenja podjetij. V podjetju se tega zavedajo, zato
počasi uveljavljajo t.i. kvantni management, kjer je hierarhija odsotna, se
sodeluje in gradi na odnosih, okolje je odzivno in prilagodljivo, se
eksperimentira itd. Operativni procesi v Steklarni so zelo optimizirani, kar je
tudi podlaga za novo t.i. pametno tovarno, ki jo bodo zgradili na Poljskem. S
stalnim vlaganjem v razvoj tehnologije in zaposlenih bodo poskrbeli, da bo
Steklarna tudi v prihodnosti rastla in poslovala še bolj uspešno.
V prihodnosti bo v podjetjih večina procesov
avtomatiziranih. Ljudje se bomo morali temu prilagoditi in se stalno
izobraževati in biti kreativni. Prihodnost bo vsekakor zanimiva.
Blaž Kink in Tilen Sever (BusinessClass01)