Jerneja Lampret (Expo Milano 2015) - Največji promocijski projekt

Expo Milano 2015 je bil največji promocijski projekt v zgodovini samostojne Slovenije. Krepitev poznanstev slovenske državne znamke I FEEL SLOVENIA, povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in promocija Slovenije kot turistične destinacije so bili cilji slovenske udeležbe.

Jerneja Lampret je bila imenovana za generalno sekretarko Expo Milano 2015. Zanjo je bil ta projekt velik izziv, saj je predstavljal velik finančni zalogaj za Slovenijo, poleg tega pa je bilo v začetku zaposlenih premalo ljudi. Jerneja nam je opisala potek celotne organizacije, od ideje do realizacije, s kakšnimi izzivi se je soočala in kako jih je premagala.

Slovenski paviljon je obiskalo več kot milijon obiskovalcev, organiziranih je bilo več kot 300 dogodkov (v 6 mesečnem obdobju), predstavilo se je več kot 1000 slovenskih podjetij, stroški projekta so bili 4.5 milijona evrov (za primerjavo: Združeni Arabski Emirati so investirali 200 milijonov evrov).

Slovenski slog je bil: GREEN,​​ ACTIVE,​​ HEALTHY.​​ Beseda GREEN je ponazarjala slovensko naravo, saj je več kot 60% Slovenije pokrite z gozdom. Beseda ACTIVE je označevala, kako to zeleno okolje predstavlja idealne pogoje za različne aktivnosti prebivalcev. Za krepitev telesa in duha pa so izbrali besedo HEALTHY, saj je poleg aktivnega življenjskega sloga pomembno uživati tudi zdravo in kvalitetno hrano. Na našem paviljonu je veliko pozornosti pritegnila hoja po sečoveljski soli, pokušnja medu in to, da je bil slovenski paviljon med najbolj glasnimi in zabavnimi na Expo-u.



Nauk predavanja Jerneje Lampret je bil, da kljub naši majhnosti in preprekam, s katerimi se soočamo, lahko skupaj dosežemo izjemne dosežke. Kljub temu, da v začetku projekta nimamo dovolj znanja in sredstev, lahko projekt izpeljemo z veliko željo, motivacijo in dobro ekipo.












Tjaša Lavrič in Luka Dovšak (BusinessClass01)

Priljubljene objave