Jerneja Lampret (Expo Milano 2015) - Največji promocijski projekt
Expo Milano 2015 je bil največji promocijski
projekt v zgodovini samostojne Slovenije. Krepitev poznanstev slovenske državne
znamke I FEEL SLOVENIA, povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in promocija Slovenije
kot turistične destinacije so bili cilji slovenske udeležbe.
Jerneja Lampret je bila imenovana za generalno
sekretarko Expo Milano 2015. Zanjo je bil ta projekt velik izziv, saj je predstavljal
velik finančni zalogaj za Slovenijo, poleg tega pa je bilo v začetku zaposlenih
premalo ljudi. Jerneja nam je opisala potek celotne organizacije, od ideje do realizacije,
s kakšnimi izzivi se je soočala in kako jih je premagala.
Slovenski paviljon je obiskalo več kot milijon
obiskovalcev, organiziranih je bilo več kot 300 dogodkov (v 6 mesečnem obdobju),
predstavilo se je več kot 1000 slovenskih podjetij, stroški projekta so bili 4.5
milijona evrov (za primerjavo: Združeni Arabski Emirati so investirali 200 milijonov
evrov).
Slovenski slog je bil: GREEN, ACTIVE, HEALTHY. Beseda
GREEN je ponazarjala slovensko naravo, saj je več kot 60% Slovenije pokrite z gozdom.
Beseda ACTIVE je označevala, kako to zeleno okolje predstavlja idealne pogoje za
različne aktivnosti prebivalcev. Za krepitev telesa in duha pa so izbrali besedo
HEALTHY, saj je poleg aktivnega življenjskega sloga pomembno uživati tudi zdravo
in kvalitetno hrano. Na našem paviljonu je veliko pozornosti pritegnila hoja po
sečoveljski soli, pokušnja medu in to, da je bil slovenski paviljon med najbolj
glasnimi in zabavnimi na Expo-u.
Tjaša Lavrič in Luka
Dovšak (BusinessClass01)