Filip Remškar (Direktor podjetij SmartCom in Beenius) - Teorija iger
»Dobrodošli v realni podjetniški svet,
kjer se vsak trenutek srečujem z izzivi in jih, enkrat bolj, drugič manj
uspešno premagujem s predano ekipo«, se nam je predstavil Filip Remškar.
Filip Remškar ni le vodja dveh podjetij, se
usmerja v prihodnost in deluje z namenom in točno zastavljenim ciljem - po
načelih zlatega kroga. Vodenje Smart Com skupine je skupaj z bratom prevzel leta
2012 in se osredotočil na strateški razvoj in pozicioniranje skupine. Leto
kasneje je prevzel tudi vodenje podjetja Beenius, ki razvija interaktivno TV platformo,
ter se usmeril v internacionalizacijo poslovanja, ki danes posluje že v 55
državah.
Po uspešni internacionalizaciji podjetja
Beenius, je leta 2016 prevzel še vodenje podjetja Smart Com, vodilnega ponudnika
napredne informacijske infrastrukture in rešitev za omrežno in aplikativno
kibernetsko varnost za poslovna in industrijska okolja.
Filip nam je na management talku predstavil praktične primere vedenjske teorije, imenovane Game Theory (slo: Teorija iger), ki jih sam v poslu velikokrat zazna in tudi uporablja. Teorija iger je študija matematičnih modelov, ki je zasnovana na teoriji racionalne izbire. Analizira strateško obnašanje oz. interakcije dveh ali več igralcev, pri čemer velja, da racionalni igralci zasledujejo svoje koristi (maksimizirajo lastno korist).
1. Tragedy of the commons
2. Prisoner´s dilemma
3. A Stag-hunt
Vir: https://mindyourdecisions.com/blog/2016/12/06/how-a-culture-of-honor-can-be-a-barrier-to-cooperation-a-stag-hunt-game-experiment-in-rural-india-game-theory-tuesdays/
Vir: https://mindyourdecisions.com/blog/2016/12/06/how-a-culture-of-honor-can-be-a-barrier-to-cooperation-a-stag-hunt-game-experiment-in-rural-india-game-theory-tuesdays/
Ob koncu našega druženja nas je Filip opomnil,
da uspeh ne pride kar sam od sebe, ampak moramo garati, da ga dosežemo. Prav
sam je najboljši dokaz za to, saj ni bil na pravem oddihu že dobrih 7 let. Tudi
začetki njegove kariere so bili zelo naporni, saj je večino časa preživel na
letalu in bil doma v Sloveniji le nekaj dni na leto. Poleg intenzivnega
delovnega ritma je utrjeval zaupanje sodelavcev, da verjamejo v vizijo in lahko
danes delujejo kot eno.
Maruša Čuk (BusinessClass02)