Reševanje frustracij ljudi ali prodaja?

O faktorju X v prodaji smo 6. februarja 2019 poslušali Primoža Krefta iz podjetja Puklavec Family Wines.

Nismo vsi "rojeni" prodajalci, vendar pa prej ali slej vsi nekaj prodajamo. Začne se že doma, ko moramo brate in sestre prepričati, da nam pripada več časa v kopalnici.



Primož Kreft iz podjetja Puklavec Family Wines

Primož Kreft je član upravnega odbora in direktor prodaje in marketinga v podjetju Puklavec Family Wines, vinarju leta zadnjih treh let.

Kaj sploh je faktor X?

Faktor X je vse kar potrebujemo, da lahko uspemo kot prodajalec in vse kar nas pri razvoju v dobrega prodajalca lahko tudi ovira. Faktorji X so neustrašnost, radovednost, strast, odnos do ljudi, empatija, taktičnost, strategija, pozitiven odnos, poštenost, komunikacija pa tudi šport. 

Kaj je tisto, kar je pri prodaji najbolj pomembno?

Pri prodaji je pomembno, da smo neustrašni. Ljudje, ki so dlje časa zaposleni v določenih podjetjih zelo radi rečejo "to se pa ne da." To ne pomeni, da je potrebno z glavo skozi zid, je pa pomembno da se s tem ne zadovoljimo, uporabimo svojo karizmo in vztrajamo pri idejo. Pri prodaji je zelo pomembna tudi komunikacija. Ljudje vse rajši uporabljamo elektronsko pošto, namesto da bi osebo poklicali in se z njo prijetno pogovorili. Elektronsko sporočilo se nam lahko zdi napisano super toplo, vendar lahko oseba na drugi strani sporočilo prebere v čisto drugačnem tonu. Moramo se zavedati tudi tega, da vsak naš vložek, pa četudi samo nasmeh, lahko naredi boljši jutri. 

Kaj je pravzaprav prodaja?

Prodaja je dejansko reševanje frustracij ljudi. Največ o prodaji se lahko naučimo na tržnici, kjer nam branjevka pri nakupu krompirja spretno proda vsaj še vrečko sočnih ravno prav zrelih domačih češenj. Na koncu odnesemo domov 5 različnih vrst sadja in zelenjave, prišli pa smo samo po krompir. Prodajati se lahko naučimo tudi v prodajnih salonih avtomobilov, kjer je zelo pomembno, da že ob prihodu prepoznamo ljudi in zaznamo kaj je tisto, kar naši kupci dejansko potrebujejo in želijo. 

Nina Ogorevc (BusinessClass03)


Priljubljene objave